Protectstore maakt gebruik van cookies om je bezoek aangenaam te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan wij ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies. - Lees meer - Sluit dit bericht

Ruilen en Retourneren

 

Past-precies-garantie van Protectstore
Bij Protectstore slaag je altijd. Dat is waar wij elke dag hard voor werken. Wij streven naar een ‘perfect fit’ voor al onze klanten. Past het artikel of de artikelen die je van ons hebt ontvangen desondanks niet helemaal, dan gaan we dat voor jou regelen. Indien redelijkerwijs mogelijk, dienen artikelen ongebruikt, compleet, inclusief hangtags, in originele staat en in originele verpakking te worden geretourneerd. Bij beschadiging of als wij artikelen incompleet retour ontvangen, zijn wij genoodzaakt om een waardevermindering in rekening te brengen.

Retourneren is heel makkelijk bij Protectstore:

1. Get ready voor retour.

  • Geef op de pakbon de reden van de retour aan.
  • Verpak het te retourneren artikel (inclusief pakbon!) in de originele verzendverpakking.
  • Je kunt ervoor kiezen om de retour op te laten halen of om deze zelf weg te brengen.
  1. Je retour wordt opgehaald waar en wanneer je dat wilt.
    Wil je gebruik maken van deze service?
  • Ga naar https://str.returnista.nl en plan hier je persoonlijke ophaalafspraak in.
  • Na bevestiging van je ophaalafspraak reken je veilig en eenvoudig af via iDeal. Als je ervoor kiest om jouw retour op laat halen kost dit €5,99. Na betaling is de afspraak definitief. Je hoeft bij een ophaalafspraak geen retourlabel uit te printen. De bezorger zorgt dat het juiste label op je pakketje komt.
  1. Ik breng mijn retour zelf weg.
    Of maak via deze website de keuze om zelf de retour af te geven bij een DHL-punt naar keuze.
  • Heb je op https://str.returnista.nl gekozen voor ‘Pakket wegbrengen’? Dan ontvang je na betaling (€4,99 via iDeal) een mail van Returnista met een retourlabel. Je kunt in deze mail ook het dichtstbijzijnde en/of het voor jou meest gunstige DHL-punt kiezen.
  • Natuurlijk kan je jouw retour ook helemaal op eigen gelegenheid wegbrengen en aan ons retour (laten) sturen. Dus dan kies je ervoor om geen gebruik te maken van de diensten van
  • De retourzending is altijd op eigen risico en eigen rekening; frankeer het pakket dus voldoende.
  • Protectstore is op geen enkele wijze aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.
  • Wij adviseren om het retourpakket te versturen met TRACK&TRACE , zodat duidelijk is wie het pakket ontvangen heeft en wanneer.

Belangrijk!

  • Elk retourpakket wordt afzonderlijk verrekend. Houd hier rekening mee als je meerdere retouren of meerdere retourpakketten aan Protectstore wilt aanbieden. Om dubbele kosten te voorkomen raden wij je aan om alle retouren, inclusief alle daarbij behorende pakbonnen, in één doos aan ons terug te sturen. Zo betaal je maar één keer de retourkosten.
  • Verder is het heel belangrijk dat als je een ophaalafspraak maakt via Returnista, dat je dan daadwerkelijk aanwezig bent op de afgesproken tijd en plaats. Dit voorkomt dubbele kosten. Ben je niet aanwezig? Dan brengt Returnista de kosten voor de afspraak toch in rekening. Voor het maken van een nieuwe ophaalafspraak betaal je ook weer het volle pond. Erg zonde!
  • Bekijk de Algemene Voorwaarden van Returnista

 

  1. Wij hebben je retour ontvangen. En nu?
    Wanneer wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen, sturen wij jou, na succesvolle controle en verwerking van je retour, een (credit)mail ter bevestiging. Voor de verwerking van je retour hanteren wij twee tot maximaal vijf werkdagen. Super snel en goed geregeld dus!

5.Terugbetaling van je geld
Na succesvolle retourverwerking ontvang je binnen twee tot maximaal vijf werkdagen het retourbedrag op de rekening waarmee je eerder bij ons hebt betaald.

Uitgesloten van retour
Alle zonnebrandcrèmes, lippenbalsem en UV-wash zijn omwille van gezondheidsbescherming en hygiëne uitgesloten van de optie tot retour en het herroepingsrecht. Worden deze producten toch aan ons retour gestuurd, dan worden deze vernietigd. Je ontvangt geen creditnota en geen restitutie

Herroepingsrecht consumenten:
Je kunt je als klant van Protectstore binnen veertien dagen en zonder opgaaf van reden beroepen op het herroepingsrecht. Dit houdt in dat je recht hebt op volledige teruggaaf van het door jou aan Protectstore betaalde aankoopbedrag. Veertien dagen na de dag dat je de complete bestelling hebt ontvangen, vervalt je recht en aanspraak op vergoeding.

  • In geval van herroeping is de klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Protectstore draagt hierin geen enkele aansprakelijkheid. Pas na succesvolle ontvangst en controle van je retourzending ontvang je van ons het volledige aankoopbedrag of een evenredig deel daarvan, terug op de rekening waarmee je eerder aan ons hebt betaald.
  • Indien je jouw bestelling deels aan Protectstore retourneert ontvangt je alleen het aankoopbedrag van de door jou geretourneerde artikel(en) terug.
  • Indien je via AfterPay hebt betaald, ontvang je per e-mail een nieuwe en aangepaste factuur van AfterPay.
  • Voor herroeping kun je gebruik maken van het modelformulier voor herroeping.

Is het niet helemaal duidelijk of heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)10-226 4801 of per e-mail: service@protectstore.shop

Deze pagina op je mobiel openen? scan met je mobiele camera de volgende QR code:
QR code

 

 

Back to top